Skip to content

Suport Optivoice

Îți oferim suport tehnic asigurat de o echipă de specialiști certificați

Suport online

Scrie-ne dacă ai vreo întrebare, sugestie sau vrei să ne semnalezi o problemă de ordin tehnic.
Echipa noastră de specialiști îți va răspunde în cel mai scurt timp posibil. Poți urmări în timp real evoluția tichetului deschis și vei fi anunțat odată ce se va schimba starea tichetului tău. Poți accesa forumul nostru pentru a vedea cele mai frecvente întrebări și soluționarea acestora.

Suport remote

Ai nevoie de suport remote pentru echipamentul tău?
Dacă ai nevoie de ajutorul nostru cu aplicația softphone instalată pe calculatorul tău sau cu un telefon IP pe care îl folosești, te rugăm să descarci programul Team Viewer pentru suport remote apăsând butonul acesta:

Rețeaua ta suportă VoIP?

Calitatea apelurilor VoIP este în strânsă legătură cu calitatea conexiunii la internet. Verifică aici dacă rețeaua ta este pregătită să suporte telefonia VoIP. Dacă testul este satisfăcător te așteptăm să ne contactezi pentru a configura împreună un sistem de comunicații perfect adaptat afacerii tale. Dacă testul nu arată așa cum ți-ai dori putem încerca să găsim împreună și o variantă de internet performantă, iar dacă nu ești sigur pe rezultatul testului noi îți punem la dispoziție, gratuit, un cont demo pentru a verifica în mod real calitatea apelurilor.

Open chat
Cu ce va putem ajuta?
Scan the code