Soluția Optivoice pentru Centrală Telefonică
Un sistem de comunicații integrat, ușor de utilizat, scalabil și sigur, bazat pe cele mai noi tehnologii.
Disponibil pentru instalare in cloud sau on premise
Optivoice îți ia grija alegerii și configurării sistemului telefonic astfel încât să te poți ocupa doar de creșterea afacerii
Funcții performante
Comunică eficient, printr-un sistem modern și ușor de implementat! Ai acces la o centrală telefonică performantă și poți alege dintr-o gama largă de funcții disponibile pe acelea de care ai nevoie.
Setare ușoară
Fără să necesite personal tehnic specializat sau cunoștințe IT avansate! Îți oferim echipamente și aplicații direct configurate, setare inițială a sistemului și modificări la cerere, suport tehnic când ai nevoie.
Costuri reduse
Uită de costurile cu achiziția și întreținerea echipamentelor! Optivoice îți poate oferi o centrală telefonică 100% în cloud, perfect scalabilă, astfel încât tu să plătești întotdeauna doar cât ai nevoie.
Funcții complete
Un sistem telefonic nu gestionează doar primirea și efectuarea de apeluri; este mai mult decât o simplă centrală telefonică.
El are în prim plan eficientizarea comunicării atât cu clienții și/sau furnizorii, cât și comunicarea între angajați, o colaborare mai bună și o optimizare a costurilor și a activității firmei.
Variante de instalare
Gazduită în cloud Optivoice
îți poți lua de pe cap orice grijă legată de instalare și configurare, monitorizare și diagnoză; platforma se instalează pe o mașină virtuală în datacenter-ul Optivoice, astfel încât centrala telefonică va fi în permanență funcțională și monitorizată de echipa de tehnicieni certificați 3CX
Găzduită într-un cloud terț
poți folosi Google Cloud, Azure, Amazon, DigitalOcean sau Vultr
Instalată pe un server virtual sub controlul tău
poți crea o mașină virtuală în infrastructură proprie; poți folosi sisteme de virtualizare VMware, Microsoft Hyper-V Server, KVM sau Citrix XenServer
Instalată pe un echipament hardware
se poate instala pe Windows sau Linux; recomandăm instalarea pe echipamente specifice, cum ar fi Telephony Appliance VoIP only beroNet, pe care le poți vedea în magazinul nostru online
Modalități de utilizare
Sistem integral software
platforma include gratuit aplicații PC (Mac, Windows) sau softphone pentru telefonul mobil (Android, iOS), astfel încât centrala telefonică poate fi în întregime software-based, fără nici un hardware în sediul firmei; pentru aplicațiile PC, recomandăm utilizarea de căști dedicate call-center: Jabra, Poly, SNOM, Yealink
Costuri
Următoarele categorii de costuri trebuie luate în considerare pentru construirea sistemului telefonic:
- Licență centrală telefonică: în funcție de numărul de apeluri simultane permis și funcționalități
- Găzduire centrală sau echipament hardware pentru instalare
- Suport tehnic pentru configurare, monitorizare și diagnoză
- Serviciu de telefonie: abonament lunar în funcție de numărul de apeluri simultane, de numerele de telefon alocate și de pachetul de minute incluse
- Echipamente hardware: telefoane, căști call-center, adaptoare IP, gateway-uri, echipamente conferință
- Instalare și configurare inițială sistem, echipamente și integrări cu aplicații terțe