Skip to content

Sistemul 3CX

Cel mai performat sistem de comunicații unificate.

Un singur instrument aduce la un loc toate mijloacele de comunicare și aplicațiile de colaborare.

Cu Optivoice și 3CX obțineți un sistem de comunicații recunoscut global pentru inovație și tehnologie de ultimă oră

Control total

Rapoarte detaliate privind întregul sistem de comunicații și activitatea angajaților, indiferent de locație. Disponibile pe orice dispozitiv conectat la internet și cu securizare totală a informațiilor.

Instalare și administrare usoară

Echipamente direct configurate, setare rapidă sistem, interfață web prietenoasă pentru gestionarea comună a telefoanelor și a softphone-urilor, care nu necesită cunoștințe IT sau instruire.

Costuri reduse

Reduci costurile pentru telefonie și deplasări cu până la 80%! Nu mai blochezi bani în echipamente și întreținerea acestora și ai în permanență un sistem de comunicații actualizat.

Funcții complete

Platforma software de comunicații unificate îți asigură controlul total asupra activității, unifică într-un singur instrument mijloacele de comunicare și softurile de colaborare, aduce împreună locații și oameni și îți conferă mobilitate extinsă

Sistemul 3CX (www.3cx.com) este o centrală telefonică de tip software VoIP, concepută pe platformă deschisă și compatibilă cu telefoane IP și trunchiuri SIP populare, atât în mediul local, cât și în cloud.

Integrări CRM

Licențe 3CX

Core PBX Features
Pro
Enterprise
Extensions
Unlimited
Unlimited
Apps: Windows and Web Client, iOS, Android
Phone Directory
Auto Attendant / Digital Receptionist
Headset Integration
Call Parking / Pickup
Call Logging
Ring Groups
Plug & Play Phone Provisioning
Inbuilt SBC to Deploy Offsite Phones
Busy Lamp Field (BLF)
Voicemail Transcription
Intercom / Paging / PA Announcements
Integrated Fax Server
VMware / Hyper-V / KVM
Custom FQDN
Custom SMTP Server
MS 365 Integration
Hotel PBX
Video Conferencing
Pro
Enterprise
3CX Meet Link
Polls
PDF Sharing
Screen Sharing
Remote Assistance
Whiteboard
YouTube Integration
Max no. participants
100
250
Call Center Features
Pro
Enterprise
Call Queues
Call Recording
SLA Alerting
Switchboard
Wallboard
Callback
Barge in / Listen in / Whisper
Call Reports
CRM Integration
Enterprise Features
Pro
Enterprise
Call Flow Designer
Hot Desking
Scheduled Restore
Connect Remote Offices (Bridges)
Skill-based Routing
Inbuilt Failover
Start / Stop Call Recording Rights
Custom IP Phone Logo
Standby License

Prețuri

Sim. calls
Pro
Enterprise
4 SC
€145
€180
8 SC
€265
€325
16 SC
€595
€735
24 SC
€895
€1,105
32 SC
€1,195
€1,475
48 SC
€1,795
€2,215
64 SC
€2,395
€2,955
96 SC
€4,045
€4,990
128 SC
€4,945
€6,100
192 SC
€7,875
€9,710
256 SC
€10,495
€12,940
512 SC
€16,495
€20,340
1024 SC
€29,995
€36,985

Printre clienții noștri

Open chat
Cu ce va putem ajuta?
Scan the code