Call Center la cheie
Un centru de contact unic pentru clienții tăi, indiferent de modul în care aleg sa te contacteze: telefonic, prin chat sau prin rețelele sociale
Un centru de contact unic pentru clienții tăi
![](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/call-center-banner-cr-1.png)
![](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/call-center-banner-mobile.png)
Optivoice îți livrează soluții de call-center la cheie, fie ca începi cu un agent sau cu sute de agenți în mai multe locații.
![](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/icon-implementare-rapida.png)
Implementare rapidă
Sistemul poate fi funcțional de pe o zi pe alta, poate fi mutat cu ușurință dintr-o locație în alta și poate fi adaptat evoluției în timp a activității.
![](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/icon-usurinta-utilizare.png)
Ușurință în utilizare
Utilizarea sistemului nu necesita abilitați tehnice sau cunoștințe IT avansate; interfața web este simplă și ușor de utilizat.
![](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/costuri-reduse.png)
Costuri reduse
Sistemul în cloud elimină costuri importante cu achiziția și întreținerea de echipamente, oferind flexibilitate maximă la prețuri accesibile tuturor.
Funcții complete
Un Call-Center modern înseamnă mai mult decât oferirea unui număr de telefon la care sa poți fi contactat.
Optivoice îți oferă un call center profesionist, ce include toate funcțiile necesare pentru a gestiona comunicarea cu clienții si comunicarea internă, cu deplină flexibilitate.
![](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/call-center-functii-gl.png)
Centru unic de contact
- gestionezi dintr-un singur loc toate instrumentele de comunicare: voce, chat intern, website chat, facebook și whatsapp
- rutare orară a apelurilor
- strategii complexe de preluare și rutare apeluri
- istoric apeluri abandonate cu optiune de marcare ca si contactate
- funcționalităti dialer si sondaj
Integrări
- Integrare automată cu software-uri cunoscute: Dynamics 365, Salesforce, Hubspot, Freshdesk, Zendesk și altele
- Integrare prin API cu CRM-ul propriu
- Inițiere apeluri direct din CRM cu funcția Click-to-Call
- Pop-up cu fișa clientului
- Înregistrare istoric apeluri în CRM
- Integrare cu Microsoft 365 și Teams
- Integrare cu contul de Whatsapp Business
![](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/integrari-gl.png)
Printre clienții noștri
![E-On Assist-logo](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/E-On-Assist-logo.jpg)
![EplusRomania-logo](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/EplusRomania-logo.jpg)
![AtuTech-logo](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/AtuTech-logo.jpg)
![PeFoc.ro-logo](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/PeFoc.ro-logo.jpg)
![Verdon-logo](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/Verdon-logo.jpg)
![Arobs-logo](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/Arobs-logo.jpg)
![Autonom-logo](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/Autonom-logo.jpg)
![Carturesti-logo](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/Carturesti-logo.jpg)
![Consilo-logo](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/Consilo-logo.jpg)
![Financiar_Aegon_150](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/Financiar_Aegon_150.jpg)
![Sanatate_Clinica_Sante_150](https://optivoice.ro/wp-content/uploads/Sanatate_Clinica_Sante_150.jpg)