Asistent inteligent
Noua generație de IVR.
Serviciul clienți automatizat înglobează tehnologii precum recunoaștere vocală, speech to text sau text to speech
Cu ajutorul Asistentului Inteligent poți crea conversații în timp real și înregistra comenzi de servicii sau produse fără intervenția vreunei persoane.
Eficiență crescută
Clienții pot accesa sau transmite rapid informațiile dorite, fără să piardă minute în șir în cozi de așteptare. Nu mai necesită selectarea opțiunilor prin apăsarea de taste, ci direct vocal.
Rezultate îmbunătățite
Creșterea satisfacției clienților, câștig de imagine. Preiei presiunea și de pe angajați, care nu mai sunt blocați în apeluri pentru oferirea sau preluarea de informații simple, repetitive.
Costuri reduse
Poți gestiona activități de tip call-center cu un număr redus de angajați, care pot fi implicați în procese mai productive: vânzare, logistică, astfel încât să optimizezi costurile.
Funcții inteligente
Recunoaștere vocală intuitivă și automatizată – asistentul inteligent poate discuta direct cu clienții tăi și poate înțelege ce își doresc aceștia fără să fie nevoie să mai interacționeze cu un operator uman.
Nouă generație de IVR poate determina cu ce departament să conecteze clientul, în baza unor cuvinte cheie rostite de acesta, fără să mai fie nevoie de exprimarea opțiunii prin apăsarea de taste.
Asistentul poate oferi interacțiuni preconfigurate sau în funcție de anumiți parametri și să ofere informații personalizate clienților tăi (de exemplu informații specifice facturilor emise).
Poate sună clienții tăi să le reamintească diferite evenimente (de exemplu programarea la doctor) sau reamintirea plății unei facturi, fără să mai fie necesar să blochezi operatori, ore în șir, pentru îndeplinirea unei sarcini simple, repetitive
Integrare API
Abonamente
Soluțiile de asistent inteligent le construim împreună cu tine.
Ele se adaptează perfect specificului și nevoilor afacerii tale, pentru a obține maximul de eficiență și optimizare a costurilor.