Call Center la cheie
Un centru de contact unic pentru clienții tăi, indiferent de modul în care aleg sa te contacteze: telefonic, prin chat sau prin rețelele sociale
Un centru de contact unic pentru clienții tăi
Optivoice îți livrează soluții de call-center la cheie, fie ca începi cu un agent sau cu sute de agenți în mai multe locații.
Implementare rapidă
Sistemul poate fi funcțional de pe o zi pe alta, poate fi mutat cu ușurință dintr-o locație în alta și poate fi adaptat evoluției în timp a activității.
Ușurință în utilizare
Utilizarea sistemului nu necesita abilitați tehnice sau cunoștințe IT avansate; interfața web este simplă și ușor de utilizat.
Costuri reduse
Sistemul în cloud elimină costuri importante cu achiziția și întreținerea de echipamente, oferind flexibilitate maximă la prețuri accesibile tuturor.
Funcții complete
Un Call-Center modern înseamnă mai mult decât oferirea unui număr de telefon la care sa poți fi contactat.
Optivoice îți oferă un call center profesionist, ce include toate funcțiile necesare pentru a gestiona comunicarea cu clienții si comunicarea internă, cu deplină flexibilitate.
Centru unic de contact
- gestionezi dintr-un singur loc toate instrumentele de comunicare: voce, chat intern, website chat, facebook și whatsapp
- rutare orară a apelurilor
- strategii complexe de preluare și rutare apeluri
- istoric apeluri abandonate cu optiune de marcare ca si contactate
- funcționalităti dialer si sondaj
Integrări
- Integrare automată cu software-uri cunoscute: Dynamics 365, Salesforce, Hubspot, Freshdesk, Zendesk și altele
- Integrare prin API cu CRM-ul propriu
- Inițiere apeluri direct din CRM cu funcția Click-to-Call
- Pop-up cu fișa clientului
- Înregistrare istoric apeluri în CRM
- Integrare cu Microsoft 365 și Teams
- Integrare cu contul de Whatsapp Business