Hosted PBX

Hosted PBX este o centrala telefonica IP gazduita intr-un data center, la client aflandu-se numai terminalele (extensiile sau telefoanele) si care poate fi accesata prin intermediul unei interfete prietenoase.

Alegerea unui sistem telefonic in cloud este o decizie buna nu numai pentru companiile noi care isi cumpara un sistem telefonic, dar si pentru cele care detin deja o centrala. O centrala gazduita poate aduce economii semnificative in managementul, mentenanta si costurile apelurilor, astfel incat trecerea la un sistem IP in cloud ar trebui sa fie optiunea evidenta a oricarei companii.

Principalele avantaje ale solutiilor Hosted PBX:

1. Fara costuri initiale: poti sa nu investesti deloc in echipamente, ceea ce se traduce in economii semnificative pentru companie; centrala este gazduita intr-un data center iar pentru apelare poti folosi un soft pe PC sau telefonul mobil
2. Fara mentenanta, intretinere, reparatii: odata cu disparitia echipamentelor, dispar atat activitatile si costurile conexe cat si timpii de nefunctionare cauzati de defectiuni
3. Go green: grija fata de mediu este o necesitate pentru afacerile moderne; tehnologia cloud presupune disparitia firelor si a echipamentelor din locatia clientului, deci mai putine deseuri rezultate si mai putina energie consumata
4. Monitorizare gratuita 24/7: nu ai nevoie de personal angajat sau contractat care sa monitorizeze, configureze si repare echipamentele, furnizorii de hosted pbx iti asigura in general monitorizare non-stop si interventii in timp real facute cu personal calificat fara sa platesti suplimentar
5. Scalabilitate, modificari, mutare instant: cresterea sau descresterea numarului de interioare, modificari in configurare, mutarea dintr-o locatie in alta sunt facute aproape instant si nu presupun intreruperea serviciilor
6. Mobilitate: VoIP-ul mobil permite conectarea la centrala de oriunde din lume si de pe orice dispozitiv legat la internet (PC, telefon mobil, tableta, telefon IP); poti avea telefonul fix cu tine oriunde si oricand
7. Integrare si upgrade: majoritatea solutiilor Hosted PBX permit integrare de API (application programming interface) ceea ce face posibila personalizarea dupa dorinta a sistemului telephonic si integrarea cu CRM-ul companiei (baza de clienti); evolutia tehnologica rapida nu presupune si achizitia de echipamente mai noi sau de softuri suplimentare pentru ca vei avea la dispozitie intotdeauna cele mai noi solutii de pe piata

Centralele telefonice gazduite pot fi solutia optima atat pentru corporatii cat si pentru firmele mici si mijlocii. Convinge-te

Recommended Posts