Noua platforma Optivoice PBX
Cu noua platforma Optivoice PBX aducem multiple imbunatatiri serviciilor noastre:
- renuntam la aplicatii PC si mobil terte; noile aplicatii sunt proprietare, integrate complet in platforma telefonica si iti ofera:
– calitate audio superioara
– stabilitate crescuta si siguranta
– usurinta in utilizare
- iti aducem instrumente avansate de call center:
– wallboard cu informatii in timp real
– raportari complexe si programabile
– functiile listen,whisper, barge-in, integrate in aplicatia PC
- adaugam comunicare text:
– chat intern (mesaje text intre utilizatori) cu status de prezenta si poze de profil
– live chat (integrat in website-ul tau, pentru comunicare text cu clientii proprii)
– integrare cu Facebook si WhatsApp (optional)
- includem serviciul videoconferinta, cu maxim 100 de participanti simultani, pentru:
– organizare sedinte interne sau cu participanti externi
– comunicare video cu clientii, asigurare suport remote
– sustinere webinar pentru prezentari de produse sau servicii noi
- iti oferim inovatorul asistent inteligent (optional):
– text2speech/speech2text
– iti permite sa automatizezi comunicarea telefonica cu clientii, eficientizand astfel resursa umana
– poti oferi un serviciu 24/7
Clientii Optivoice PBX pot migra cand doresc catre aceasta platforma, pentru programari va rugam sa luati legatura cu echipa de suport tehnic Optivoice.