Whisper & barge-in sunt unele din cele mai putin cunoscute functii ale centralelor telefonice, folosite pana de curand doar de serviciile clienti ale marilor companii sunt acum accesibile firmelor de orice dimensiune, putand fi inglobate in solutiile Hosted PBX si astfel reducand substantial costul accesarii lor.

In traducere, ele inseamna “sopteste”, respectiv “intrerupe” si chiar asta fac. Un manager sau supervisor poate sa asculte apelurile in curs ale angajatilor cu clientii si poate interveni in timpul apelului in moduri diferite:
-fie sa fie auzit doar de angajat, functia “whisper”
-fie sa nu fie auzit nici de angajat nici de client, doar sa asculte, functia “barge-in”

whisper & barge-in

Functiile sunt foarte utile echipelor de serviciu clienti sau vanzari, dar nu numai. Daca rapoartele pot fi indicatori cantitativi foarte buni, ele nu spun insa foarte multe despre calitatea muncii. Aceste functii permit o evaluare a calitatii interactiunii angajatilor cu exteriorul (clienti, furnizori, colaboratori) si corectarea in timp real a eventualelor informatii eronate transmise catre acestia. In cazul angajatilor noi pot fi folosite ca instrumente eficiente de training si ca suport in primele zile de munca.

Solutia Optivoce Hosted PBX ofera functiile de whisper si barge-in; afla mai multe direct de la noi

Recommended Posts